mandag den 14. november 2011

Værsgo' og smil - det koster gratis.

For nu at brug en god gammel kliché - så er det ofte de små ting, der gør en forskel. Her kommer en lille samling billeder, der har været med til at give mig et smil på læben.

Og så vil jeg citere en blog jeg læste i urban - hvad har du spredt i dag?


Først her en lille seddel jeg morede mig over til en lille koncert på baren Tango y Vinos - som forøvrigt er et vældig hyggeligt bette sted kun et dusin dværgskridt fra Nyhavn.

Det lykkedes mig at få papir til at tørrre hænderne efter jeg havde lavet en heftig Margrethe.











Andet billede er fra en weekend i det nordjyske. Hadsund helt præcist

Mens jeg som et andet delebarn ventede på at skifte morens bil ud med farens - sprang dette skilt i mine øjne.

Jow jwo - det er sgu koldt i Nordjylland for tiden.














For 2 måneder siden startede jeg på et nyt job. Og en dag forlod jeg mit kontor en kort stund - blot for at vende tilbage til denne søde hilsen på mit bord.

Se så har man da dejlig kolleger.






Dette er det ældste billede - men gør det ikke mindre fornøjeligt.

På hoveddøren til min opgang var denne seddel hængt op i et godt stykke tid.

Hvordan gutten har forveklset tur og dør - forstår jeg jo ikke helt.
Men jeg håber da han fik sig en dør.

Skulle I have en i overskud kan I dog prøve at ringe til gutten og høre, om han stadig mangler. Måske han bare var beskeden og rent faktisk mangler flere.




Nogle vil måske kalde det er for plat at grine af ordet pat.  Det skider vi på - tak til Irma for denne 
fine lille pris-lap.





















Da jeg så denne vogn holde i min gade en dag - kunne jeg ikke lade være med at tænke over hvor uheldigt det ville fremstå, når den bagerste dør står åben.

Ja og så tror jeg faktisk endda journalist-foddbolholdet har spillet mod Jønsson's.

Det var alt denne gang. Jeg vil blot opfordre jer alle til at have øjnene med jer, når I færdes på gader og stræder.

Og hvis du ikke selv har et smil på læberne, kan du nemt finde et. Bare kig ordentligt efter de gemmer sig ikke særlig godt.

2 kommentarer:

  1. Herligt indlæg, min vertikalt udfordrede ven :)

    Skønne betragtninger - dog må jeg som udtalt fan af tallet 60 jo have Hadsund-billedet som ubetinget favorit. Det har gjort en god aften endnu bedre.

    Alt det bedste,

    Bevægelsesøkonomen

    SvarSlet
  2. Tak Søren - jeg vidst du ville elske temperaturen i Nordjylland.

    Og jeg kan godt afsløre, at der snart er billeder nok til en versinon 2.0

    SvarSlet